OoH ! Reklamcılığın kalbi atıyor…Yaşıyor !

ACIBADEM grubu bir reklamla boy gösteriyor bu aralar… Kadrajda bir pikap ve pikaptada eskilerin Ah Kalbim ben senden çok çektim ! şarkısı dönerken  birden plak takılıyor… sonra bir el geliyor, plak iğnesini düzeltiyor… Güzelim şarkı, yani yaşamınız devam ediyor…

Tek bir karede ,bir şarkı gibi giden yaşantınız sekteye uğrayabilir…Bunun devam etmesi sizin elinizde. Bize gelin… Kalbinizi, yaşamınızı biz koruyalım mesajını en güzel biçimde veriyor. Dikkat etmeyenler için anlatıyorum ama eminim herkesin bu aralar en çok sevdiği reklamdır kendisi… Bana da ayrı bir enerji, zevk verdi.

Bizim reklam sektörünün egoları sağlamdır. Birbirinden etkilenir, iyi işlere olan  isteği artar. Bu reklamın herkese bu ateşi vereceğine inanmak istiyorum… Ajansı bulacağım. Bilmiyorum.. Bulacağım ve işleri yapanlara bir kasa elma yollayacağım… Eminim anlamlı olacaktır.Anjio gibi basit bir operasyon ve takım çalışmasıyla bu sektöre tekrar can vermiş oldunuz.. Fikir ve ugulamanın çok basit çözüldüğü bu tür işler, milyon dolarlık prodüksiyonlardan çok daha kalıcı ve anlamlı…

Acıbadem grubu marka olma yolunda güzel adımlar atıyor. Sadece bu reklamla değil, Fenerbahçe Acıbadem, voleybolcu kızları ile de kalplerimizi fethediyor… Yani belirlenmiş kurallar silsilesi içinde olmasa da yaptığı hamlelerin arkasını dolduran bir tablo çiziyor… Bir markanın tüketici algısındaki yerini sağlamlaştırıyor… Buradan kalp dolusu sevgi ve takdirlerimi gönderiyorum…

Aynı kalple yola devam !

argün albayrak

  1. Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

