Chocolate with Whis..key of Ad !

Yazının sonunda, görünürde çok basit olan bir basın ilanı var. Bir çikolata ilanı. Çikolatının özelliği ise ise viskili olması. Bizim şu likörlüler gibi yani… Bir çocuk fotoğrafı ve çikolatanın viskili olduğunu söyleyen Logoya aslımış bir notçuk. Çocuk sarhoş… Viskili olduğu söylenmese, yeni uyanmış cancağızım diyeceğiz. Ama çocuk bu çikolatadan yemiş ve sarhoş olmuş… Bu yaklaşım bize kısaca şunu söylüyor. Bu masum görünen çikolatada öyle çok viski var ki bir çocuğu sarhoş edebilir. İçinde hem ebeveynlere bir uyarı var hem de satış önermesi: Ben bir çocuk çikolatası değilim ve senin misafirlerine sunabileceğin kadar iyi bir ürünüm… Yüzeysel bakıldığında a.aa viskili çikolataya bak çocuk kullanmış reklamında diyen o kadar çok ki… Bu tam bir canım Türkiyem önyargıyla yaklaşma modeli. Reklam anlatımı itibariyle bir çok yönden marka duruşunu çok iyi anlatıyor… Bizim şu ‘çocukların erişemeyeceği yerde muhafaza ediniz’ sözünün bir başka anlatımı. Ve de içeriğinde de söylediği gibi bol viskili… Çift önermeli satış önergesi… Bu işte tam da bayıldığım bir anlaşılabilir sofistikasyon lezzeti.. Çikolatayı şimdi merak ediyorum. İkisi de ne güzeldir birlikte…

argün albayrak

  1. Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: