Ne yapsam Boş! – Argün Albayrak

Ne yapsam boş… Bir yara içimde. Sebebi belli, kendisi yok.
Adımlarım nerelere de götürse beni… Bir isteksizlik gönlümde,
Yarım kalan bir şeyler var, ne ile çarpsam boş… Ne ile toplasam eksik.
Hep seni mi hatırlamam lazım… Hep sen mi çıkacaksın karşıma!
Bu kiracı duygusundan mı ne… Sahip olamadım hiç birşeye.
Ben çiçek severim, dinle ! Ama sana vermeyi isteyecek kadar severim.
Ben uzun yol severim. Uyuklarken hayalimde, hep sana geleceğimi düşlerim.
Mutluluk sensizken sadece şımarık bir kahkaha.
Çünkü ben mutluluğu, seninle göz yaşı dökerken bilirim.
Kadehlerim hep boş. Doldursam da hep..Yine de boş.
Ben seninle dolmayan bu hayata içerim…
Bir şarkı mırıldanır kulağıma, birden irkilir yüreğim:
Bu ses, senden geldi diye eşlik ederim.
Bir aşk parçasıdır eskilerden. Bizi anlatır.
Ben de gözlerimi kapatır: Hep seni söylerim…
Sensiz voltalar attım ben bugünlere…
Dünya bir açık hava maphushanesiydi ve ben bir ileri, bir de geri.
Kıramadım o duvarları,
Ardında sen olduğunu bile bile.
Gelemedim yanına.
Şimdi aynı maphusta, sessiz şarkılarımıza devam ediyorum.
Ama gördüm ki; Hep aynı şarkıyı söylüyorum.
Ben seni çok özlüyorum !

  1. Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

