Çek fişi, bitir işi…. Argün Albayrak

Çek fişi, bitir işi !

 

Herkes sadece kendine baksın ! Kendi açısından düşünsün – tartsın ! Bir kanaat getirsin ve ona göre davransın !

Fenerbahçe başlıklı medya ve hükümet ( dikkatinizi çekerim – ilk kez medya ve hükümeti bir arada kullandım) toplumda ‘temiz eller’ adı altında bir kampanya yürütüyor. Başrolleri saymama gerek yok ! Bu bir savaş filmi ve 25 milyonluk ‘KÖTÜ Ordu’, sözüm ona ‘İYİ’lere yenilecek… O kötü ordunun askerleri – Fenerbahçeli taraftarlardır ! Yani Türkiye’de her üç kişiden biri ‘FENERLİ’…

Geç bunları bir kalemde ! Sizce FENERLİ bu durumdan muzdarip midir? Hayır ! FENERBAHÇE Türkiyedir ! Ve o 25 Milyon şu an tek bir şey düşünüyor… Bu memleketin güç sahipleri herşeyi delik deşik ederken, bu sefer ne – neden ve nasıl oldu da, ‘FENERBAHÇE’ seçildi.

Kahvelerin, ofislerin, sosyal ortamların tümünün ve sokakların vazgeçilmez sohbeti, sosyolijik olarak – milletin neredeyse tek ortak konusu’ olan FENERBAHÇE’nin inanılmaz yükselişi – birileri tarafından alaşağı edildi. Konu ‘Aziz’ falan değil…Konu artık ‘Türkiye’de 1.kimlik olan ağır çoğunluğu’ hayata bağlayan fişi çekmek… Sosyojik temellerde bizi birbirine bağlayan neler varsa, hepsini yok etmek… Fenerbahçe ve Kadıköy insanının kaliteli yaşam anlayışını darmadağın etmek… Ne Azizi, ne Yıldırımı – Eğer böyle bir zihniyete gerçekten sahipse, zaten hiç olmasın ! Ama FENERBAHÇE ismini bu işe bulaştırmak – Türkiye’nin medeni – kaliteli – çalışkan insanlarının tümüne ‘SİZ YOKSUNUZ’ demekle eşdeğerdir.

Ortalıkta neden hiç ‘ses’ yok… Nerede o demokratik insani tepkiler – nerede bu tepkileri kaale alan güç sahipleri – nerede ? Söyleyeyim ! Demokratik tepkilerin sesi olması gereken ‘medya’ sustu-susturuldu… insanlar, verdikleri ‘oyların’ aslında hangi düşünceye verildiğini gördü ve utancından başları önünde ve suskun ! Fenerbahçeli taraftar caddede ‘biber gazı’ yerken, güneydoğuda ‘meclisler’ kuruluyor…

Artık sevgimi, bu topraklara olan inancımı yüreğime gömdüm. Kurtuluş hikayeleri ile büyümüştüm. Çanakkalede her sene dualar eder, mezarlıkları temizlerdim. Bir türkü duymaya göreyim, iki gözüm iki çeşme olurdu ! İnsanlar doğruları başının üstünde taşır derdim, birbirimize özen gösteren bir toplumuz derdim… Haramı sevmeyiz, birbirimizi kollarız derdim… Değerlerimiz var derdim…

Çok ‘derdim’ var…Çok ! ve…

Yok artık ‘onurum-gururum’ yok…

(Artık korkuyorum. Ama bilin ki; bu yüz milyar dolarlık rantın altında – Fenerbahçeyi – gayrımenkullerini vs. yönetmek için yapılan kat i  bi kulli var …Bekleyin görün ! )

  1. Yorum bırakın

Bir Cevap Yazın

